Afla toate noutatile!
Aboneaza-te la newsletter!

Adresa e-mail
dezabonare

Continut Supply Chain


Modulul 1 - Din ce se compune lantul de oferta?


Modulul 1 stabileste caracteristicile constitutive ale lanturilor de oferta si examineaza motivele pentru care practicile din domeniu se deplaseaza in prezent spre o mai profunda implicare in intregul ciclu al produsului ("de la nastere la moarte"), in ceea ce se numeste sistemul total al produsului. Veti studia cateva aspecte conceptuale esentiale, care vor contribui la o mai cuprinzatoare intelegere a acestei tematici.

Modulul 2 - Dinamica inter-organizationala


Modulul 2 vizeaza natura relatiilor dintre multitudinea de organizatii legate intre ele in cadrul unui lant de oferta, ca element esential pentru performanta de ansamblu a lantului respectiv si ca factor determinant al succesului sau esecului in fata concurentei altor lanturi. Modulul 2 exploreaza multiplele dimensiuni ale acestor relatii inter-organizationale, ilustrandu-le prin exemple diverse preluate din practica.


Modulul 3 - Strategie si practica in organizatie


Capacitatea de supravietuire a unei organizatii aflate intr-un lant de oferta care ii creeaza un mediu solicitant si cu schimbari rapide depinde de cat de bine reusesc managerii si angajatii de toate categoriile sa-si inteleaga acest mediu, ca si de abordarile alternative care pot sa fie - sau sa nu fie - relevante. De asemenea, capacitatea de supravietuire a organizatiei depinde de disponibilitatea membrilor ei de a pune sub semnul intrebarii vechile conceptii si metode de munca. Veti examina felul in care se poate face legatura intre provocarile externe si nevoia unor schimbari interne care sa fie analizate critic si duse la indeplinire.


Modulul 4 - Modele noi si modele in concurenta


Modelele predominante care se aplica la noile practici din lanturile de oferta reflecta de regula abordarile adoptate in companiile foarte mari, care incearca sa configureze practicile din intregul lant. Modulul 4 analizeaza cateva dintre obiectiile la adresa practicilor firmelor mari, unele abordari alternative care ar putea fi aplicate si, in particular, aspectele specifice cu care au de-a face intreprinderile mici si mijlocii (IMM-urile). Sunt luate in considerare situatii atat din tarile dezvoltate, cat si din cele in curs de dezvoltare