Afla toate noutatile!
Aboneaza-te la newsletter!

Adresa e-mail
dezabonare

Pachet Marketing II

Pret: 144 RON 115 RON
    

Pachetul cuprinde:

Marketing de la A la Z


Marketing de la A la Z: 80 de concepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager. Un antidot eficace pentru cei care au uitat abecedarul de marketing si un pretios intinerar cu repere clare pentru cei aflati in cautarea unei mentalitati de marketing. Aici gasiti tot ce trebuie sa stiti despre locul in care se afla marketingul azi si locul spre care se va indrepta maine.


Marketing Lateral

 

Intr-o economie de consum suprasaturata, cu produse omogene si consumatori imuni la mesajele promotionale, marketingul vertical traditional - intemeiat pe segmentarea pietei si proliferarea marcilor - nu prea mai da roade. Philip Kotler si Fernando Trias de Bes ne prezinta un nou mod de abordare a oportunitatilor de piata, marketingul lateral, care ne furnizeaza o ruta alternativa in generarea ideilor pentru piata, ajutandu-ne sa inventam produse cu totul noi, pentru un public mult mai larg. Cartea defineste cadrul conceptual al marketingului lateral si ofera un mare numar de exemple de produse noi, care au avut succes pe piete afectate de hiperconcurenta, fiind concepute intr-un proces creativ care scapa din limitele traditionale.


10 pacate capitale de marketing


In ziua de azi, marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara. Rata cu care esueaza pordusele nou lansate pe piata este de-a dreptul dezastruoasa! De ce? Philip Kotler identifica cele mai mari zece greseli comise pana in practica de marketing, greseli pe care le numeste "pacate capitale". Fiecare pacat capital de marketing este comentat in cate un capitol, alaturi de simptomele pe care le produce companiei si de cateva sugestii care s-ar putea dovedi solutii salvatoare. Philip Kotler nu ofera retete rapide, ci remedii bine gandite, cu efect durabil.



Manual de Marketing

Marketingul inseamna servicii catre clienti intr-un sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor de marketing. Manualul de marketing demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingului, atat ca filozofie, cat si ca functie, capacitatea de a da coerenta organizatiilor, indiferent daca sunt comerciale sau non-profit. Intentia acestei lucrari de referinta este de a-i transforma pe cei implicati in actul de decizie asupra situatiei actuale a marketingului, dar si de a veni in sprijinul specialistilor in domeniu. Cei 36 de autori prezenti in acest manual sunt experti cu mare reputatie in domeniile lor. Michael J. Thomas este profesor de marketing la Unversitatea din Strathclyde, presedinte al Chartered Institute of Marketing si autorul volumelor The Pocket Guide to Marketing si The Marketing Digest.


Adauga in cos Adauga in cos