Afla toate noutatile!
Aboneaza-te la newsletter!

Adresa e-mail
dezabonare

Manual de Marketing

Autor: Michael J. Thomas
Pagini: 679
Pret: 45 RON
    

Marketingul inseamna servicii catre clienti intr-un sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor de marketing. Manualul de marketing demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingului, atat ca filozofie, cat si ca functie, capacitatea de a da coerenta organizatiilor, indiferent daca sunt comerciale sau non-profit. Intentia acestei lucrari de referinta este de a-i transforma pe cei implicati in actul de decizie asupra situatiei actuale a marketingului, dar si de a veni in sprijinul specialistilor in domeniu. Cei 36 de autori prezenti in acest manual sunt experti cu mare reputatie in domeniile lor. Michael J. Thomas este profesor de marketing la Unversitatea din Strathclyde, presedinte al Chartered Institute of Marketing si autorul volumelor The Pocket Guide to Marketing si The Marketing Digest.


Adauga in cos Adauga in cos