Afla toate noutatile!
Aboneaza-te la newsletter!

Adresa e-mail
dezabonare

Managementul Performantei


Va rugam sa completati formularul de inregistrare, astfel veti fi anuntat in cel mai scurt timp posibil despre cea mai potrivita varianta pentru cursurile la care doriti sa participati.

Formular de inregistrare training



Scopul programului

Sa-i familiarizeze pe participanti cu:

  • complexitatea activităţii manageriale in contextul organizational;
  • conceptul de performanta individuala, a echipei, a departamentului si a companiei;
  • rolul acestui proces in viata companiei si a angajatilor;


Obiective

Dupa parcurgerea programului de training participantii vor fi capabili sa:

  • descrie legatura dintre MP si viziunea, misiunea, obiectivele si planurile strategice ale organizatiei;
  • inteleaga conceptului de management al performantei;
  • inteleaga conceptului de sistem de recompense si legatura cu sistemul MP;
  • descrie cele 6 faze ale procesului de MP;
  • identifice factorii care afecteaza performanta;
  • utilizeze rezultatele (incluzind responsabilitati, obiective si standarde) si a comportamentele (incluzind identificarea si evaluarea competentelor);
  • utilizeze formularele eficiente de evaluare;
  • inteleaga pasii necesari pentru implementarea unui sistem efficient de MP;


Continut propus

1) Performanta unei companii
a. viziune, misiune, valori, strategie
b. organizarea interna a unei companii
   i. forma generica a unei companii (orgchart)
   ii. model de excelenta organizationala
   iii. factori interni si externi
   iv. performanta organizationala; modelul Norton – Kaplan: tabloul de bord(cele 4 aspecte din BSC)
   v. harta strategiei + executarea strategiei
   vi. obiective, masuratori, KPI’s si importanta unui ERP
c. cultura performantei
   i. cultura organizationala
   ii. leaderul charismatic


2) Performanta angajatului si a echipei ca parte a performantei companiei
a. structura departamentului de HR
b. procese HR + JD;
   i. procese legate de managementul performantei; modelul Harvard de HR
   ii. rapoartele Boston Consulting Group relativ la resursele umane
c. managementul performantei
   i. istoric, avantaje, dezavantaje, pericole
   ii. modelul procesului
   iii. descrierea celor 6 etape
   iv. rezultate si comportamente
   v. planuri de dezvoltare individuala; modele de invatare
   vi. unitati de masura si masuratori
   vii. coaching si feedback
d. managementul echipei
e. implementarea unui sistem de management al performantei
   i. analiza
   ii. pilot
   iii. training
   iv. implementare
f. importanta implementarii unui sistem de management al performantei
i. aspecte legate de legislatia din Romania

 

Agenda


ZIUA 1 | Despre performanta companiei

Interval orar          Tematica

09.00 | 10.30
          Prezentarea trainerului si a participantilor. Prezentarea obiectivelor cursului. Performanta unei companii: viziune, misiune, valori, strategie
10.30 | 10.45          Pauza de cafea
10.45 | 12.15          Performanta unei companii: organizarea interna a unei companii. Performanta unei companii: cultura performantei
12.15 | 13.15          Pauza de pranz
13.15 | 14.45          Performanta angajatului si a echipei ca parte a performantei companiei: Structura departamentului de HR si procese HR
14.45 | 15.00          Pauza de cafea
15.00 | 16.30          Performanta angajatului si a echipei ca parte a performantei companiei: Procesul de management al performantei ( b i, b ii, c i)