Afla toate noutatile!
Aboneaza-te la newsletter!

Adresa e-mail
dezabonare

Marketing Fundamentals


Va rugam sa completati formularul de inregistrare, astfel veti fi anuntat in cel mai scurt timp posibil despre cea mai potrivita varianta pentru cursurile la care doriti sa participati.

Formular de inregistrare training


SCOPUL PROGRAMULUI

Acest program de training cu durata de 2 zile si 1 zi follow-up, permite cursantilor sa inteleaga in mod real care este rolul marketingului in activitatea oricarei companii, care sunt principiile si instrumentele de marketing utilizate in relatia cu clientii, modul de intocmire a unui plan de marketing si utilitatea lui pentru definirea strategiei unei companii.


OBIECTIVELE PROGRAMULUI

Dupa absolvirea acestui program, participantii:

  • Vor intelege rolul marketing-ului in activitatea oricarei companii
  • Vor invata sa pozitioneze corect in piata compania in care isi desfasoara activitatea
  • Vor sti cum sa promoveze eficient produsele si serviciile oferite clientilor
  • Vor putea sa defineasca / planifice strategia de marketing in raport cu segmentul de piata vizat
  • Vor putea realiza un plan de marketing pentru indeplinirea obiectivelor propuse


COMPETENTE ACOPERITE

Dupa parcurgerea programului de training participantii vor dobandi cunostinte despre:

  • Principiile marketingului si utilitatea aplicarii acestora în practică
  • Segmentarea clientilor si crearea unor relatii generatoare de valoare cu acestia
  • Intelegerea si influentarea comportamentului de cumparare al clientilor
  • Mixul de marketing si influenta acestuia asupra schimburilor ce au loc pe piata
  • Strategia de pret, produs/serviciu si diferentierea intr-o piata concurentiala
  • Managementul informatiilor de marketing si cercetarea de piata
  • Planul de marketing


STRUCTURA SI DURATA PROGRAM

 

  • Durata programului este de 2 zile consecutive per grupa de cursanti + inca 1 zi follow-up la distanta de aproximativ 1 luna
  • O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h
     

METODOLOGIA DE LUCRU

Invatare Experientiala Programul de training este unul orientat catre generarea de rezultate concrete in practica de zi cu zi a participantilor. CODECS utilizeaza metode moderne de instruire bazate pe aplicabilitatea practica imediata. Ponderea activitatilor este de 60 % aplicatii practice si 40 % teorie.
Asimilarea cunostintelor si dezvoltarea aptitudinilor vor fi asigurate prin:

  • training interactiv fata-in-fata utilizand: activitati practice, exercitii, studii de caz
  • urmarire de suporturi vizuale
  • structura modulara a cursului ce permite o monitorizare precisa a recapitularilor si fixarilor conceptuale – learning points

Pentru inscrieri si informatii despre programele 360Solutions un consultant CODECS va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro