Afla toate noutatile!
Aboneaza-te la newsletter!

Adresa e-mail
dezabonare

Training Managementul Reputatiei Online


Va rugam sa completati formularul de inregistrare, astfel veti fi anuntat in cel mai scurt timp posibil despre cea mai potrivita varianta pentru cursurile la care doriti sa participati.


Formular de inregistrare training


SCOPUL PROGRAMULUI

Într-o societate digitalizată, în care fiecare acțiune este vizibilă și urmărită, este esențial pentru manageri și antreprenori să cunoască, să planifice, să administreze și să îmbunătățească imaginea personală și a companiilor pe care le conduc. Aceasta va genera:

  • Creșterea business-ului prin încrederea pe care o au clienții în organizație.
  • Colaborarea productivă cu partenerii și colegii.
  • Ascultarea activă, monitorizarea permanentă a ceea ce se spune despre ei.
  • Soluții pentru construcția de imagine online în acord cu profilul dezirabil.
  • Reacții rapide la crize de imagine, răspunsuri la dezinformări sau zvonuri.
  • Repararea imaginii, recâștigarea autorității, construcția brandului personal și sporirea reputației publice.
 

OBIECTIVE

Cunoaşterea şi fixarea de către participanți a tehnicilor de succes în managementul reputației online. La finalul sesiunii participanții vor putea:

  • Să evalueze ceea ce a comunicat compania despre programele, produsele și serviciile sale, dacă profilul indus pe canale online corespunde cu percepția pe care compania dorește să o aibă ceilalți despre ea, cu profilul dezirabil.
  • Să îmbunătățească imaginea publică sau ceea ce spun alții (clienți, partenerii, prospecți) despre companie, să administreze eficient profilul online al corporaţiei.
  • Să gestioneze crizele de imagine online prin organizarea de scenarii cu răspunsuri rapide.

AGENDA

  • Monitorizarea reputației de brand sau de companie. Referirile profesionale la companie.
  • Evaluarea profilului de imagine, al brandului personal sau al corporaţiei: dezirabil, indus, reflectat, difuzat.
  • Construcţia reputației personale și profesionale.
  • Câştigarea încrederii publicurilor online: clienților, superiorilor și subalternilor. Managerii descoperă și înțeleg reputația ascultând: angajații, consumatorii, clienții, ong-iștii, jurnaliștii, bloggerii și alți oameni care controlează destinul companiei.
  • Gestionarea imaginii profesionale online în relația cu clienții, furnizorii, angajatorii, ong-uri, administrația publică, comunitatea locală.

STRUCTURA SI DURATA PROGRAM

  • Durata programului este de 2 zile consecutive per grupa de cursanti.
  • O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h.

Pentru inscrieri si informatii despre programele CODECS un consultant va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro