Afla toate noutatile!
Aboneaza-te la newsletter!

Adresa e-mail
dezabonare

Secretele unei relatii de succes cu presa


Va rugam sa completati formularul de inregistrare, astfel veti fi anuntat in cel mai scurt timp posibil despre cea mai potrivita varianta pentru cursurile la care doriti sa participati.
 

Formular de inregistrare training


Scopul programului

Cursul Secretele unei relatii de succes cu presa vine in intampinarea directorilor de companii, oamenilor de PR aflati la inceput de drum, oricarui manager care vrea sa fie implicat in procesul gestionarii realtiilor cu presa, antreprenorilor care doresc vizibilitate pentru business-ul lor.
Cursul contine sfaturi practice si reguli de aur care te ajuta sa construiesti relatii durabile si benefice cu mass-media.
Obiectivele de baza ale cursului constau în prezentarea, insusirea si folosirea corecta si eficienta a principalelor instrumente de comunicare cu presa.

  • Cum sa obtii prietenia jurnalistilor?
  • Importanta aparitiilor la radio-televiziune si in presa scrisa
  • Importanta revistei presei
  • Cum sa obtii succesul in relatiile cu presa. 5 reguli de aur
  • Adevarat sau fals? Ziaristii sunt niste…?
  • Comunicatul de presa. 10 reguli de platina pentru un comunicat bine scris
  • Cum dai un interviu reusit?
  • Dosarul de presa. Ce este si la ce foloseste?
  • Conferinta de presa
  • Concluzii si recomandari


Obiective

  • Prezentarea si insusirea mecanismelor prin care initiezi si construiesti o relatie durabila cu mass-media
  • Prezentarea si insusirea regulilor care stau la baza crearii unor instrumente eficiente de comunicare cu publicul, prin intermediul presei
  • Prezentarea si insusirea mecanismelor prin care poti transmite mesajele cheie de natura a influenta publicul prin intermediul mass-mediei


COMPETENTE ACOPERITE

  • Insusirea mecanismelor prin care poti folosi mass media pentru a informa si influenta publicul
  • Dobandirea de abilitati practice pentru a tinti precis si eficient segmentele relevante pentru compania ta
  • Dobandirea abilitatii de a transmite mesaje adecvate, relevante si benefice pentru compania/institutia ta


STRUCTURA SI DURATA PROGRAM

  • Durata programului este de 2 zile consecutive per grupa de cursanti
  • Ziua de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h


Pentru inscrieri si informatii despre program un consultant CODECS va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro