Afla toate noutatile!
Aboneaza-te la newsletter!

Adresa e-mail
dezabonare

Pachet Vanzari I

Pret: 95 RON 80 RON
    

Pachetul include:

Zece pasi spre succesul in vanzari


Construita in jurul Modelului Secvential al Vanzarii si impletind creativ logica cu simplitatea si umorul, cartea "Zece pasi spre succesul in vanzari" va ofera o inspirata prezentare a unor instrumente si metode care va vor ajuta sa parcurgeti fara gres intregul proces de vanzari. Cititi-o si veti castiga incredere in fortele proprii, veti intelege ce anume ii motiveaza pe clienti sa va cumpere marfa si veti construi relatii pe termen lung cu ei. "Zece pasi spre succesul in vanzari" este un ghid prcatic care va indruma cu eficacitate dovedita spre cresterea vanzarilor si spre un mai mare succes in viata profesionala si cea persoanala". (Brian Tracy, autorul cartii Advantage Selling Strategy) Tim Breithaupt este fondatorul companiei Spectrum Training Solution Inc., care ofera servicii de training in domenii precum vanzarile, negocierea si aptitudinile de leadership. Printre clienti se numara multe dintre companiile Fortune 500. Locuieste in Calgary, Alberta, Canada. Titlul sau, C.G.A.H., vine de la "Can`t Go Any Higher" - insemnand ca nu poate ajunge mai sus de atat, dupa cum glumeste el insusi! Ii place sa spuna ca meseria lui este "entertrainingul".
 

Managementul vanzarilor si al clientilor cheie


Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de manipulare si moralitate indoielnica. De fapt, profesionistii care se bucura de succes in vanzari sunt perfect constienti ca asemenea practici nu pot fi decat contraproductive. Bunii profesionisti isi ajuta clientii sa gaseasca solutii la problemele lor, aratandu-se ingeniosi si creativi. Cartea "Managementul vanzarilor si al clientilor cheie" isi propune sa explice cum trebuie facute marketingul si vanzarile de catre niste oameni moderni. Cartea prezinta pe larg aspectele activitatii de vanzare, de la vanzarea personala pana la managementul contactelor cu clientii majori ("key account management"), se ocupa de procesele de vanzare dintre organizatii ("business-to-business"), precum si de vanzarea produselor de consum.



Adauga in cos Adauga in cos