Afla toate noutatile!
Aboneaza-te la newsletter!

Adresa e-mail
dezabonare

CONCURS - De ce sa devii antreprenor in Romania?

20 Septembrie 2013
    

Traversam vremuri tulburi. Climatul economic instabil, gradul mare de risc si incertitudine, lipsa unei culturi si traditii in antreprenoriat, la care putem adauga sistemul impovarator de taxe si impozite si un sistem de invatamant neadaptat realitatii pietei fac foarte dificila crearea de noi afaceri in Romania vremurilor pe care le traim.

Cu toate astea descoperim din ce in ce mai multe initiative pornite din mediul de business, care doresc sa ajute la crearea si dezvoltarea a cat mai multe afaceri antreprenoriale. Unele dintre aceste initiative sunt demne de lauda si contribuie in mod semnificativ la crearea unei culturi antreprenoriale sanatoase in Romania, altele inca necesita examenul maturitatii.

Business Days sprijina acest demers si vrea sa ajute cat mai multe start-up-uri sa devina afaceri viabile. De asemenea, credem ca oferind tinerilor o perspectiva reala si sansa sa interactioneze cu antreprenori si oameni de afaceri de succes din Romania putem sa le oferim alternativa de a pleca pe drumul antreprenoriatului cu sanse mai mari de succes.

Astfel alaturi de CODECS lansam un concurs prin care punem la bataie o bursa de 1.500 euro la Certificatul Profesional in Management.

Te gandesti la parcursul carierei tale de antreprenor si manager in propria ta afacere? Alatura-te profesionistilor in management si urmeaza cursul Oameni si Organizatii din cadrul Certificatului Profesional in Management!

Cine poate participa la concurs?

Pentru a participa la concurs trebuie sa ai peste 20 de ani. Se adreseaza celor care doresc sa faca o afacere sau celor care au deja o afacere in Romania in faza de start-up si simt ca participand la un astfel de program isi pot creste sansa de a reusi pe calea pe care au pornit. Se adreseaza in egala masura si celor care acum sunt salariati, dar se gandesc din ce in ce mai serios de a apuca calea antreprenoriatului.

Cum participi la concurs?

1. Pentru a te inscrie la concurs este necesar sa dai like si sa postezi un comentariu cu 3 motive pentru care crezi ca metrita sa fii antreprenor in Romania la poza si postarea de la linkul de mai jos: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=615135805205169&set=a.615135798538503.1073741858.156407641077990&type=3&theater
2. Dupa care, este necesar sa inviti prietenii tai care cred in tine sa dea like la comentariul tau, aratand astfel ca sustin initiativa ta de a devenii antreprenor si cred in sansa ta.
3. Dupa ce ai strans cele 10 like-uri necesare pentru a te califica la faza urmatoare, este important sa ne trimiti un scurt eseu, de maxim o pagina A4 in care sa raspunzi la intrebarile de mai jos: care este ideea ta de afaceri si la ce nevoie sau problema raspunde ea? cum te-ai gandit sa o pui in practica sau cum ai pus deja ideea in aplicare? care sunt factorii critici de care depinde succesul afacerii tale?
4. Te inscrii la evenimentul Cluj Business Days, fie optand pentru unul dintre pachetele special create pentru start-up-uri, fie participand cu un tichet de acces cu 50% reducere (*) sau castigand un tichet de acces gratuit pus la dispozitie prin concursurile derulate de Business Days sau partenerii sai.

Eseurile trebuie trimise pe adresa augusta_romanta@yahoo.com si in cc catre: laszlo.pacso@businessdays.ro si codruta.nicolescu@businessdays.ro. Este important ca eseurile sa contina date de identificare (nume, prenume, email, telefon, id-ul de facebook pentru identificarea comentariului de la postarea de intrare in concurs). Ne ajuta sa faceti si o scurta descriere, de 2-3 randuri legata de experienta voastra si motivatia de a porni o afacere.

Criterii de eligibilitate?

1. sa ai peste 20 de ani
2. sa strangi peste 10 like-uri la comentariul tau de la postul despre concurs
3. sa fii fanul paginii facebook/BusinessDays
4. sa fii fanul paginii facebook/CODECSNetwork
5. sa fii prezent la evenimentul Cluj Business Days (*)

Desemnarea castigatorului?

Eseurile trimise pe cele doua adrese vor fi evaluate de catre Augusta Romanta pana in data de 26.09.2013 ora 14:30. Dintre cele mai valoroase eseuri se vor alege cateva (minim 2, maxim 5). Iar dintre cele selectate se va extrage castigatorul in data de 26.09.2013 ora 18:30 in cadrul EXTRAGERII premilor de TOMBOLA din cadrul evenimentului Cluj Business Days.

Pentru ca premiul sa fie validat, trebuie indeplinite simultan cele 5 conditii de la criterii de eligibilitate.

Desfasurarea concursului
Concursul este valabil in perioada 18.09.2013 de la ora 16:00 pana in data de 25.09.2013 la ora 18:00. Dupa aceasta data nu se mai accepta eseuri.

(*) Facilitati oferite participantilor la concurs pentru a se inscrie la evenimentul Cluj Business Days:

- cei care strang peste 50 de like-uri la comentariul lor de la postul de intrare in concurs vor putea solicita un cod de reducere de 50% valabil pentru orice tip de acces la evenimentul Cluj Business Days. Solicitarea se face prin mesaj privat pe pagina facebook/BusinessDays sau prin email pe adresa laszlo.pacso@businessdays.ro sau codruta.nicolescu@businessdays.ro. Solicitarile pot veni imediat ce ati atins pragul de 50 de like-uri si trebuie insotite de un printscreen cu dovada. Termenul maxim pana la care se pot solicita codurile cu 50% reducere este: 24.09.2013 ora 12:00, iar inscrierile trebuie facute pana cel tarziu in data de 24.09.2013 ora 16:00, pentru ca dupa trimiterea copiei dupa op pe email, validarea lor sa poata fi facuta pana la ora 18:00 in data de 24.09.2013.

- cei care s-au inscris sau se vor inscrie la evenimentul Cluj Business Days cu unul dintre pachetele START-UP (vezi detalii AICI) se pot inscrie si ei la concurs indeplinind conditiile de la punctele 1-4 de la criteriile de eligibilitate si sa trimita eseul pana la termenul mentionat mai sus.

- cei care vor sa participe gratuit la eveniment, pot incerca sa castige premile puse la dispozitie de catre organizatori sau partenerii acestora constand in tichete de acces la eveniment. Pentru asta va recomandam sa consultati pagina facebook/BusinessDays. Detalii despre Certificatul Profesional in Management Gandit ca o cale accesibila si profesionista catre o cariera in management, programul ofera cunostintele de baza privind aspectele functionale ale managementului si dezvolta, in acelasi timp, abilitatile absolut necesare managerilor. Se adreseaza celor care vor sa-si consolideze cunostintele si competentele in management si sa-si imbunatateasca perspectivele de cariera.

Programul de Certificat Profesional are in structura trei module care reflecta aspectele cheie ale activitatii manageriale:

Principale obiective vizate de programul de Certificat Profesional in Management:
  • Intelegerea rolului de manager intr-un context plin de complexitate
  • Dobandirea de cunostinte manageriale de baza si dezvoltarea de abilitati absolut necesare unui manager de comunicare, negociere, lucru in echipa, leadership
  • Sporirea eficacitatii si a performantei manageriale
  • Cresterea contributiei personale la realizarea obiectivelor organizationale Intelegerea si familiarizarea cu modul de utilizare a unor tehnici si instrumente manageriale relevante
  • Dezvoltarea gandirii independente si a capacitatii de solutionare a unor probleme concrete de management
  • Stimularea capacitatii inovative si de analiza critica
  • Dobandirea unui limbaj de specialitate propriu practicii de management la nivel international
  • Cresterea increderii in sine si stimularea dorintei de dezvoltare si de depasire a limitelor proprii

Procesul de invatare se bazeaza pe sistemul „open learning” (construit in jurul ideii de responsabilitate a cursantului), sub asistenta tutorilor (ghid si sprijin pe toata durata studiului), cu accent pe elemente de coaching si mentoring, pe interactivitate si pe schimbul de experienta cu ceilalti colegi. Programul este astfel organizat incat cursantii nu trebuie sa isi intrerupa activitatea profesionala. Tutorii sunt practicieni cu experienta relevanta in domeniul in care predau, care pot impartasi cursantilor succese si esecuri din propria lor viata profesionala. Aflat in centrul procesului de invatare, cursantul, la randul sau, vine cu propriile experiente profesionale. Faptul ca in cadrul tutorialelor si in lucrarile scrise se dezbat probleme de la locul sau de munca si se cauta solutii prin aplicarea unor modele si instrumente de referinta in practica internationala face ca participarea la program sa reprezinte o „calatorie” experientiala. Sunt prezente teme de interes major referitoare la etica si responsabilitate sociala, sustenabilitate si schimbarile climatice in toate cursurile programului.

Ceea ce diferentiaza acest program de cele existente in prezent in Romania este sistemul de evaluare bazat pe solutionarea de probleme reale de management. Se testeaza nu capacitatea de memorare, ci gandirea independenta, capacitatea de analiza critica si modul in care participantii si-au format perspectiva integrata asupra managementului si daca au devenit mai flexibili si mai creativi. Cursurile programului sunt elaborate pe baza metodologiei si a materialelor Open University Business School si sunt certificate de CODECS.

Pentru mai multe informatii despre programele CODECS puteti accesa https://www.codecs.ro/preinscriere/. De asemenea, un consultant CODECS este disponibil la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de email sales@codecs.ro. Va asteptam si pe www.facebook.com/CODECSNetwork sau pe grupul nostru LinkedIn, CODECS Network.

CODECS si Business Days va ureaza mult succes!