Coachingul este o profesie foarte noua si are probabil una dintre cele mai mari cresteri la nivel mondial. Cei ce aspira sa devina coach au de exersat instrumente de comunicare in cadrul unei relatii profesionale originale si precise – nu intr-un context universitar, ci mai degraba pe teren sau in medii propice, centrate pe practica si exercitiu. Meseria de coach nu »
Cartea merge dincolo de simpla definitie a meseriei de coach, oferind o reflectie aprofundata asupra elementelor de baza pe care se sprijina practicarea ei curenta in context individual, de echipa sau de organizatie si reluand de la zero si lamurind mai tot ceea ce se spune adesea despre coaching. »
Procesul de tranzitie este aproape universal. In orice situatie, el se descompune in mai multe faze sau etape relativ distincte, previzibile si identificabile. Procesul de tranzitie merita asadar sa fie studiat si chiar trasat si jalonat in scopul:• de a permite fiecaruia sa-l parcurga cat mai bine, etapa cu etapa;• de a-i invata pe lideri sa prevada aceste »
Avantajul EQ: Un plan magistral de mobilizare a inteligentei emotionale Cartea demonstreaza importanta inteligentei emotionale si avantajele acesteia pentru relatiile si performantele, individuale si de grup, de la locul de munca. Ofera o serie de exercitii si metode de educare si stimulare a inteligentei emotionale, ilustrate prin exemple preluate din viata »
Manual cuprinzator de coaching in organizatii. Trateaza indeosebi coachingul deprinderilor de viata, coachingul de afaceri si coachingul pentru manageri, cu accent special asupra coachingului aptitudinilor de leadership. Se adreseaza atat persoanelor care doresc sa practice o forma sau alta de coaching, cat si consultantilor, consilierilor, trainerilor etc. care au nevoie »
Coachingul este o activitate in rapida expansiune, fiind depasita in SUA doar de industria IT. Coachingul este recunoscut ca modalitate de a-i asigura organizatiei succesul pe termen lung, cautand solutii prin dialog si prin analiza si reformularea valorilor si telurilor. Exista mai multe nise pentru serviciile de coaching, furnizorii devenind din ce in ce mai »
Este prezentat conceptul original de inteligenta apreciativa si se face legatura dintre acesta si capacitatea liderilor de a fructifica potentialul oamenilor lor, al organizatiilor pe care le conduc si al situatiilor provocatoare cu care au de-a face. Sunt folosite exemple din lumea afacerilor din trecut si din prezent si sunt oferite cateva exercitii si experimente care »
Sunt cat se poate de impresionat de principiile de leadership pe care ni le infatiseaza "Piramida succesului". Astfel de principii sunt fundamentale pentru cresterea personala si pentru succesul companiilor si natiunilor. Stiind ceea ce faceti, sunt incredintat ca veti avea succes in incercarea dumneavoastra de a ajuta famiile si organizatiile sa-si recladeasca »
Idei, optiuni si strategii pentru comunicarea cu cei din jur. Comunicarea onesta creste eficacitatea individuala si organizationala, dar nu este un lucru usor de deprins. Va trebui sa invatati sa faceti intelegeri pe care aveti intentia sa le respectati, sa aratati respect si demnitate si celor din jur, si dumneavoastra insiva, sa vorbiti in asa fel incat sa rezolvati »
Lectii de management de proiect se bazeaza pe metodologia TenStep Project Management Process - o metodologie flexibila si scalabila de abordare a proiectelor, care va arata cum sa realizati managementul oricarui proiect, indiferent de dimensiune. Este o carte neobisnuita, pentru ca in loc de ariditatea tipica a lucrarilor din acest domeniu, va ofera un set de 50 de lectii »