Context
Acum, mai mult decat oricand, lumea afacerilor are nevoie de lideri capabili sa o conduca dincolo de incertitudinea si temerile care stapanesc astazi piata.
Cine sunt liderii de care avem nevoie, cum se formeaza ei si ce anume ii inspira? Acestea sunt intrebarile la care vom incerca sa raspundem in cadrul conferintei LEADERSHIP 2011.
LEADERSHIP 2011 va avea loc miercuri, 12 octombrie, la Hotel Crowne Plaza din Bucuresti.
Sunt asteptati peste 150 de participanti din companii, societatea civila si mediul academic. Guest-speaker va fi Itay Talgam, coordonator Maestro Program si TED speaker in 2009.
ITAY TALGAM – dirijor
Itay Talgam a lucrat ca dirijor cu unele dintre cele mai bune ansambluri si orchestre din lume, si a asistat mari maestri, precum Leonard Bernstein si Claudio Abbado. Israelian de origine, el a studiat la Academia de Muzica din Ierusalem si filosofia la Universitatea Evreiasca. Mai tarziu si-a continuat studiile in Italia si Statele Unite.
Abordarea unica a lui Talgam asupra perceperii modului in care este creata muzica si asupra dirijatului ca metafora pentru leadership, comunicare si relationare, l-au transformat intr-un vorbitor foarte apreciat in multe dintre conferintele globale importante, incluzand Zeitgeist-ul de la Google, TED Global si Forumul World Economic din Davos. In plus, Talgam lucreaza impreuna cu multe organizatii, universitati si institutii guvernamentale din intreaga lume, imbinand elementele de workshop corporate cu muzica de camera si, in unele cazuri, dirijand orchestre simfonice.
Programele Maestro
"Programele Maestro" au fost create pe baza convingerii ca, la fel ca in cazul unei orchestre, muzica are puterea de a crea comunitati si de a intari valorile existente in comunitatea formata in mediul de lucru. Muzica insumeaza cunoasterea si inovatia, efortul individual si realizarile colective, oferind un mediu de lucru plin de oportunitati pentru excelenta si evolutie individuala – la fel ca orice mediu de afaceri de success. Aceste programe, bazate pe un dialog continuu si o participare activa, ofera o experienta unica de invatare, care exploreaza relatiile dintre dirijori, performeri si audienta, pentru a dobandi o mai buna intelegere asupra leadershipului, managementului si lucrului in echipa.
Dirijorul de renume international Itay Talgam a ajuns sa dezvolte aceste programe cand a observant modul in care elementele esentiale in realizarea unor performate orchestrale excelente ar putea fi transformate in metafore sugestive lumii corporate.
Incepand cu 1996, "Programele Maestro" au fost folosite cu success intr-o larga varietate de companii, la nivel local, international sau multi-national, companii precum Intel, Apple, Google, Motorola, Philips, HSBC, ING, Credit Suisse, Accenture, McKinsey, KPMG, PwC, WPP, Orange, Universitatea Stanford, Universitatea Cambridge, precum si in multe organizatii guvernamentale si ONG-uri din intreaga lume.
Parteneri
Parteneri Media
Cu sprijinul
LEADERSHIP 2011
CODECS Conference, October 12th Bucharest 1 Conference
09:00-09:30 | Registration |
09:30-10:25 | Business Education 2011
- Radu Mihaescu, President & CEO CODECS
- Dan Bedros, President Thales Romania
- Gehrig Schultz, CEO Prospecțiuni
- Valentina Ion, Microsoft Office Division Business Group Lead
- Florina Argeseanu, Open University MBA Alumnus
|
10:30-10:50 | Coffee break |
11:00-12:20 | Business Inspiration 2011 - Itay Talgam, Maestro Program
|
12:30-12:50 | Check list manifesto, book launch - Radu Mihaescu, President & CEO CODECS
- Dan Gaita, President Romanian Heart Foundation
|
13:00-13:50 | Lunch break |
2 Workshops
2.1 Training & Project management |
---|
14:00-14:50 | 360 Solutions for business training
- Radu Mihaescu, President & CEO CODECS
- Silviu Barbalata, Training Manager CODECS
- Lucia Pop, Director de Vanzari CODECS
|
15:00-15:50 | Project management – 10 years
- Bogdan Bondor Negraru, Program Director for Project Management
- Valentina Ion, Microsoft Office Division Business Group Lead & Florian Ivan, Sales Director, Totalsoft Romania - Project Management - how Microsoft does it
|
16:00-16:20 | Coffee break |
16:30-17:30 | Managementul proiectelor in cadrul Strategiei Dunarii
- Viorel Ardeleanu, National Coordinator Danube Strategy
- Eric Bartha, Council of Danube Cities and Regions
|
15:00-15:50 | Leadership Coaching - Why do leaders need coaching?- Alain Cardon, master certified Coach
|
16:00-16:20 | Coffee break |
16:30-17:30 | Leadership Coaching - Why do leaders need coaching?- Alain Cardon, master certified Coach
|
2.3 CODECS Leadership Foundation |
---|
14:00-14:50 | Romanian education, a new beginning
- Silvia Musatoiu, Project manager POSDRU
- Paul Olteanu, PR manager URA
- Gabriel Vranceanu, Deputy general inspector ISMB
- Andrei Pascale, President Club LMT
|
15:00-15:50 | International Baccalaureate - Marian Stas, CODECS Leadership Foundation
- Traian Bruma, CROS Founder
|
16:00-16:20 | Coffee break |
| |
Pledoarie pentru checklist
Autor: Atul Gawande
"Pledoarie pentru checklist ar trebui sa nu lipseasca din biblioteca unui manager, indiferent de domeniul in care lucreaza. Principiile expuse sunt aplicabile cu aceeasi usurinta si dau acelasi rezultat pozitiv, in domenii de la agricultura la medicina sau de la tehnologia nucleara la industria textila. In esenta, cartea da o solutie pentru a optimiza procesele, prin conceperea si utilizarea corecta a checklistului.
Poate cea mai mare valoare a cartii e ca trage un semnal de alarma asupra suficientei care domneste inca in mai toate domeniile vietii si care are consecinte tragice in multe cazuri. Iar checklistul e o solutie sigura, verificata, impotriva suficientei."
Dr. ing. Radu Mihaescu,
Presedinte - Director General CODECS
Atul Gawande a condus programul OMS pentru cresterea sigurantei in chirurgie. Este autorul cartilor Bettersi Complications. Este membru al fundatiei MacArthur si chirurg specializat in chirurgie generala si endocrina la Brigham and Women’s Hospital din Boston; este colaborator la The New Yorker si profesor asociat la Harvard Medical School si la Harvard School of Public Health. Locuieste impreuna cu sotia si cei trei copii in Newton, Massachusetts.