Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de manipulare si moralitate indoielnica. De fapt, profesionistii care se bucura de succes in vanzari sunt perfect constienti ca asemenea practici nu pot fi decat contraproductive. Bunii profesionisti isi ajuta clientii sa gaseasca solutii la problemele lor, aratandu-se ingeniosi si »
O lucrare de referinta in domeniu, care ne convinge ca a sti cum sa vinzi poate fi pasul dintre faliment si succes in afaceri. Schimbarea este singura certitudine a zilei de azi: schimbarea ponderii clientilor mari, schimbarea tehnologiilor, globalizarea pietelor etc. au efecte dramatice asupra modului cum se fac vanzarile in ziua de azi. Cartea trateaza gestionarea »
Marketingul inseamna servicii catre clienti intr-un sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor de marketing. Manualul de marketing demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingului, atat ca filozofie, cat si ca functie, capacitatea de a da coerenta organizatiilor, indiferent daca sunt comerciale sau non-profit. »
Marketing de la A la Z: 80 de concepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager Un antidot eficace pentru cei care au uitat abecedarul de marketing si un pretios intinerar cu repere clare pentru cei aflati in cautarea unei mentalitati de marketing. Aici gasiti tot ce trebuie sa stiti despre locul in care se afla marketingul azi si locul spre care se va indrepta maine. »
Intr-o economie de consum suprasaturata, cu produse omogene si consumatori imuni la mesajele promotionale, marketingul vertical traditional - intemeiat pe segmentarea pietei si proliferarea marcilor - nu prea mai da roade. Philip Kotler si Fernando Trias de Bes ne prezinta un nou mod de abordare a oportunitatilor de piata, marketingul lateral, care ne furnizeaza o ruta »
In introducerea cartii, autorul Paul Pryor noteaza: "As vrea ca toata lumea care citeste aceasta carte sa perceapa doua mesaje din partea mea: primul consta in a intelege ca industria constructiilor se schimba foarte repede, iar cel de-al doilea, ca trebuie sa recunosti ceea ce nu stii". Pe piata de astazi, in care modurile in care facem afaceri se tot schimba »
Multi oameni sunt, din fire, concilianti si cooperanti; altii sunt, dimpotriva, competitivi. Exista persoane deosebit de eficiente in negociere, indiferent de abordarea lor. In privinta stilului exista un singur adevar: ca sa fie buni, negociatorii trebuie sa invete sa fie ei insisi la masa negocierii. Trucurile si stratagemele care ii incomodeaza nu dau rezultate. Daca »
"Vanzare inteligenta" porneste de la premisa ca orice vanzare nu este altceva decat o tranzactie intre doua creiere - un act de comunicare intre creierul vanzatorului si al cumparatorului. In ultima vreme au aparut multe informatii noi cu privire la analiza vanzarilor si a tehnicilor de vanzare, iar cartea are ca obiectiv principal sa faca aceste cunostinte usor »
Be the Boss! Cartea de capatai pentru oricine doreste sa-si porneasca propria afacere O modalitate foarte colorata, degajata si usoara de a invata antreprenoriat, fara a te lasa intimidat de un manual de curs gros si plictisitor. Nu exista invatator mai bun decat experienta. Aceasta carte a fost gandita initial ca un instrument care sa ofere un sprijin simplu, practic si »
Cartea prezinta idei si teorii pe care le poate aplica un manager pentru a-si spori eficacitatea, structurate in 6 sectiuni: 1. Management, conducere si conflict; 2. Motivarea si stresul in munca; 3. Cultura organizationala si schimbarile procesului de incadrare in organizatie; 4. Procesul decizional si munca in echipa; 5. Dezvoltarea personalului; 6. Diversitatea in »