Cum arată specialistul în HR 3.0?

18 August 2016
    

Situația economică aflată în continuă schimbare a dus la creșterea nevoii pentru creativitate, productivitate și inovație. Iar, după cum știm, domeniul resurselor umane nu face excepție de la aceste schimbări. Presiunea îndreptată către specialistul în HR a dus la conturarea unui nou concept - HR 3.0, un concept pe care vrem să-l definim mai bine și să-l raportăm la cerințele pieței din România, în cadrul comunității Great Co. Great HR, un proiect inițiat de Inspire Group și Rodica Obancea.
Suntem de părere că o companie “great” este definită de un HR “great”, iar cu ajutorul profesioniștilor de HR vom contura imaginea inovației și excelenței și vom testa aplicabilitatea acesteia în organizațiile din care membrii comunității fac parte.

Ai identificat problemele din departamentul de HR al companiei în care lucrezi și crezi că inovația este calea către schimbare? Atunci îți păstrăm un loc pe lista V.I.P. de la evenimentul Specialist în HR 3.0, de pe 18 august, la sediul Unicredit, pentru că vrem să împărtășim cu tine soluțiile creative și drumul către progres al resurselor umane. Iar pentru că inovația se află pe lista noastră de atribuții din fiecare zi, modalitatea de lucru din cadrul evenimentului va fi una interactivă – World Café. Rodica Obancea, Professional Certified Coach, va fi moderatorul acestei sesiuni de lucru, conducând ideile și întrebările fără răspuns ale specialiștilor în HR către discuții deschise și soluții funcționale.

Până în prezent, conceptul a trezit interesul a peste 120 de specialiști în HR care se ghidează după schimbare și inovare și au ca obiective determinarea valorii adăugate pe care o poate aduce un specialist în HR și poziționarea HR-ului care își dorește să devină un partener real pentru business.

Dacă vrei să înveți cum să obții avantajul competitiv semnificativ, înscrie-te în comunitatea Great Co. Great HR și la evenimentul Specialist în HR 3.0 aici.