10 pacate capitale de marketing - Semne si solutii

Autor: Philip Kotler
Pagini: 163
Pret: 29 RON
    

In ziua de azi, marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara. Rata cu care esueaza pordusele nou lansate pe piata este de-a dreptul dezastruoasa! De ce? Philip Kotler identifica cele mai mari zece greseli comise pana in practica de marketing, greseli pe care le numeste "pacate capitale". Fiecare pacat capital de marketing este comentat in cate un capitol, alaturi de simptomele pe care le produce companiei si de cateva sugestii care s-ar putea dovedi solutii salvatoare. Philip Kotler nu ofera retete rapide, ci remedii bine gandite, cu efect durabil. Philip Kotler este profesor de marketing international la Kellogg School of Management, din cadrul Universitatii Northwestern. Kotler a oferit servicii de consultanta unor organizatii ca IBM, Bank of America, General Electric si AT&T. Considerat parintele marketingului modern, Kotler este autorul foarte multor carti, printre care si "Marketing de la A la Z" si "Marketing lateral" (impreuna cu Fernand Trias de Bes), aparute la Editura CODECS.


Adauga in cos Adauga in cos