Marketing lateral

Autor: Philip Kotler, Fernando Trias de Bes
Pagini: 223
Pret: 35 RON
    

Intr-o economie de consum suprasaturata, cu produse omogene si consumatori imuni la mesajele promotionale, marketingul vertical traditional - intemeiat pe segmentarea pietei si proliferarea marcilor - nu prea mai da roade. Philip Kotler si Fernando Trias de Bes ne prezinta un nou mod de abordare a oportunitatilor de piata, marketingul lateral, care ne furnizeaza o ruta alternativa in generarea ideilor pentru piata, ajutandu-ne sa inventam produse cu totul noi, pentru un public mult mai larg. Cartea defineste cadrul conceptual al marketingului lateral si ofera un mare numar de exemple de produse noi, care au avut succes pe piete afectate de hiperconcurenta, fiind concepute intr-un proces creativ care scapa din limitele traditionale. Philip Kotler este profesor de marketing international la Kellogg School of Management, din cadrul Universitatii Northwestern. Considerat parintele marketingului modern, Kotler este autorul unui mare numar de carti, printre care "Marketing de la A la Z" si "10 Pacate capitale de marketing", aparute si la editura CODECS. Kotler a oferit servicii de consultanta unor organizatii ca IBM, Bank of America, General Electric si AT&T. Fernando Trias de Bes este fondator si partener la firma Salvetti & Lombard, specializata in consultanta si cercetare de marketing la nivel international, avand printre clienti companiile PepsiCo, Sony, Hewlett-Packard, McKinsey & Co, Nestle si Danone. Trias de Bes este si consultant in probleme de inovatii de marketing si profesor asociat la catedra de marketing a Scolii de Afaceri ESADE din Barcelona.


Adauga in cos Adauga in cos