Managerul care este capabil si dispus sa realizeze schimbari substantiale in organizatia sa are in fata un viitor luminos. Climatul economic actual este turbulent, de aceea organizatiile trebuie sa-si modifice obiectul activitatii si modul in care isi realizeaza acest obiect mult mai rapid decat in trecut. Cineva trebuie sa raspunda de punerea in practica a tuturor »
Construita in jurul Modelului Secvential al Vanzarii si impletind creativ logica cu simplitatea si umorul, cartea "Zece pasi spre succesul in vanzari" va ofera o inspirata prezentare a unor instrumente si metode care va vor ajuta sa parcurgeti fara gres intregul proces de vanzari. Cititi-o si veti castiga incredere in fortele proprii, veti intelege ce anume ii »
In ziua de azi, marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara. Rata cu care esueaza pordusele nou lansate pe piata este de-a dreptul dezastruoasa! De ce? Philip Kotler identifica cele mai mari zece greseli comise pana in practica de marketing, greseli pe care le numeste "pacate capitale". Fiecare pacat capital de marketing este comentat in cate un »
Instrumente utile pentru o buna gestionare a conflictelor Conflictele sunt inevitabile. Nu mai putem ignora o criza, oriunde in lume asa cum nici pasagerul de la clasa I a unui pachebot nu poate spune "nu va ingrijorati, spartura este jos la clasa a treia". Gasiti aici cateva instrumente utile pentru gestionarea conflictului si aplicatiile lor practice. Merita sa »
Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de manipulare si moralitate indoielnica. De fapt, profesionistii care se bucura de succes in vanzari sunt perfect constienti ca asemenea practici nu pot fi decat contraproductive. Bunii profesionisti isi ajuta clientii sa gaseasca solutii la problemele lor, aratandu-se ingeniosi si »
O lucrare de referinta in domeniu, care ne convinge ca a sti cum sa vinzi poate fi pasul dintre faliment si succes in afaceri. Schimbarea este singura certitudine a zilei de azi: schimbarea ponderii clientilor mari, schimbarea tehnologiilor, globalizarea pietelor etc. au efecte dramatice asupra modului cum se fac vanzarile in ziua de azi. Cartea trateaza gestionarea »
Marketingul inseamna servicii catre clienti intr-un sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor de marketing. Manualul de marketing demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingului, atat ca filozofie, cat si ca functie, capacitatea de a da coerenta organizatiilor, indiferent daca sunt comerciale sau non-profit. »
Marketing de la A la Z: 80 de concepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager Un antidot eficace pentru cei care au uitat abecedarul de marketing si un pretios intinerar cu repere clare pentru cei aflati in cautarea unei mentalitati de marketing. Aici gasiti tot ce trebuie sa stiti despre locul in care se afla marketingul azi si locul spre care se va indrepta maine. »
Intr-o economie de consum suprasaturata, cu produse omogene si consumatori imuni la mesajele promotionale, marketingul vertical traditional - intemeiat pe segmentarea pietei si proliferarea marcilor - nu prea mai da roade. Philip Kotler si Fernando Trias de Bes ne prezinta un nou mod de abordare a oportunitatilor de piata, marketingul lateral, care ne furnizeaza o ruta »
In introducerea cartii, autorul Paul Pryor noteaza: "As vrea ca toata lumea care citeste aceasta carte sa perceapa doua mesaje din partea mea: primul consta in a intelege ca industria constructiilor se schimba foarte repede, iar cel de-al doilea, ca trebuie sa recunosti ceea ce nu stii". Pe piata de astazi, in care modurile in care facem afaceri se tot schimba »