Relatii cu Clientii


Va rugam sa completati formularul de inregistrare, astfel veti fi anuntat in cel mai scurt timp posibil despre cea mai potrivita varianta pentru cursurile la care doriti sa participati.
 

Formular de inregistrare training


Scopul programului

Acest program de training cu durata de 2 zile, permite cursantilor sa inteleaga importanta servirii clientilor care sa asigure avantajul competitiv al organizatiei, crearea unei atitudini proactive in servirea clientilor.

 

Obiective

Obiectivele programului sunt

  • Recunoasterea beneficiilor aduse de stabilirea standardelor pentru servicii
  • Manifestarea unei atitudini pozitive fata de client si cunoasterea modului de abordare al clientului in functie de tipologia lui Chestionarea clientului astfel incat sa se obtina cat mai multe informatii de la el
  • Insusirea tehnicii ca limbajul transmis de catre angajat sa sprijine comunicarea cu clientii
  • Importanta transmiterii unui limbaj verbal limpede, si, mai ales, importanta modului in care se raspunde si se vorbeste la telefon
  • Ascultarea cu adevarat a clientului, aratarea unei consideratii depline fata de client
 

COMPETENTE ACOPERITE

Dupa parcurgerea programului de training participantii vor dobandi urmatoarele competente:

  • Cunostinte privind tipurile de relatii pe care le putem parcurge cu clientii si metode de dezvoltare a acestora;
  • Identificarea si aplicarea de metode de imbunatatire a retentiei in sistem a clientilor;
  • Elemente de optimizare a relatiilor cu clientii Tehnici de chestionare si persuasiune a clientilor
 

STRUCTURA SI DURATA PROGRAM

  • Durata programului este de 2 zile consecutive per grupa de cursanti
  • O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h

Pentru inscrieri si informatii despre programele CODECS un consultant va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro