Lansam patru noi programe

03 Februarie 2016
    

  • Decriptarea limbajului nonverbal (R.E.A.D.)
  • Competitive Intelligence
  • Business Counter intelligence
  • Tehnici avansate de interogare, elicitare si body language

Decriptarea limbajului nonverbal (R.E.A.D.)

Acest curs este construit ca o calatorie de doua zile in lumea limbajului non-verbal: primii pasi se fac prin cunoasterea principiilor de interpretare a limbajului non-verbal; apoi cursantii invata elementele de baza ale analizei R.E.A.D.
In finalul cursului se trece la elaborarea de catre cursanti a propriilor strategii si ipoteze de interpretare a limbajului non-verbal.
Teoria este prezenta pentru a sprijini principiile de interpretare la inceput, apoi trainingul devine o inlantuire de vizionari de secvente video (pentru ilustrarea scripturilor non-verbale) si exercitii pentru experimentarea ipotezelor si deductiilor cursantilor.

La sfarsitul cursului participantii vor fi in masura sa:
- inteleaga legtura dintre personalitate si limbajul non-verbal;
- construiasca un scurt profil de personalitate al „tintei" (citire la rece);
- recunoasca si utilizeze sistemul de valori al persoanei vizate;
- construiasca o strategie pentru convingerea (persuadarea) tintei, folosind sistemul de valori al acesteia;
- faca diferenta intre adevar si minciuna, folosind harta mentala a persoanei analizate;
- aleaga strategii de negociere in functie de valorile si harta mentala a interlocutorului.

Competitive Intelligence

Cine detine informatia detine puterea.
Cine detine informatia poate lua decizii corecte si oportune. Aceste decizii aduc victoria in business. Relatia dintre informatie si putere poate fi exprimata concis: informatia reprezinta resursa strategica de putere.
Participantii vor face primii pasi in descoperirea principiilor si ulterior a metodelor prin care pot obtine informatii, in mod legal, despre competitori si mediul de afaceri in care activeaza.
Structura cursului include elemente de teorie, sectiuni practice si aplicatii, precum si procedurarea unor situatii concrete in care ne putem plasa.

La sfarsitul cursului participantii vor fi in masura sa:
- inteleaga notiunea de intelligence;
- inteleaga procesul de intelligence;
- inteleaga tipologia produselor si serviciilor de intelligence;
- defineasca nevoia de intelligence;
- utilizeze OSINT (Open Sources Intelligence);
- utilizeze HUMINT (Human Intelligence).

Business Counter Intelligence

Acest curs este construit ca o calatorie de doua zile, ancorata in realitatea din lumea spionajului si a contraspionajului economic, corporativ.

Participantii vor face primii pasi in descoperirea principiilor si ulterior a metodelor prin care isi pot proteja afacerile si propriile interese. Structura cursului include aspecte teoretice, multe sectiuni practice si aplicatii, precum si procedurarea unor situatii concrete in care ne putem afla.

La sfarsitul cursului, participantii vor cunoaste:
- conceptul de business counter-intelligence (autoprotectia);
- setarea unui cadru generic de Business Counterintelligence;
- metoda analizei contrainformative continue;
- elementele unui program de business counterintelligence a companiei;
- riscurile utilizarii Retelelor si site-urilor de socializare;
- recomandari privind calatoriile de afaceri in strainatate;
- gestionarea vizitatorilor – riscuri si contramasuri;
- regulile privind autoprotecția personalului impotriva unor acțiuni de intelligence;
- cum se realizeaza autoprotectia – recomandari practice;
- instructajul de counterintelligence pentru membrii familiei.
- procedurile imediate de actiune, daca sunteti ținta unor operațiuni de intelligence.

Tehnici avansate de interogare, elicitare si body language

Acest curs se adreseaza celor care in discutiile cu clientii, fac eforturi de a afla detaliile necesare derularii activitatii profesionale (ex: avocat – client) si care totdata, se confrunta cu riscul preluarii unor date neadevarate sau incomplete de la acestia.

Participantii vor invata tehnici avansate de interogare, elicitare si cum sa utilizeze Metoda R.E.A.D. din body language.
Structura cursului include si exercitii de integrare a celor trei metode, in scopul obtinerii de la interlocutori a informatiilor necesare, complete si pentru verificarea/evaluarea sinceritatii cu care comunica acestia.

La sfarsitul cursului, participantii vor cunoaste:
- structura unui interogatoriu de tipul avocat-client;
- cum se realizeaza un astfel de interogatoriu;
- parghiile pshologice pe care le putem folosi;
- tehnici de utilizare a limbajului verbal;
- conditii si forme de realizare a elicitarii;
- tehnici de elicitare;
- utilizarea Metodei R.E.A.D. din body language;
- folosirea limbajului non-verbal pentru identificarea minciunii;
- utilizarea simultana si folosirea integrata a celor trei metode: tehnici avansate de interogare, elicitarea si body language.