In focus

VIRTUAL BUSINESS SCHOOL

Sunt vremuri nesigure pentru noi toți, iar schimbarea pe care o trăim a fost bruscă și la cote inimaginabile. În toată această incertitudine care ne cere adaptare permanentă, un lucru este însă cert. Învățarea trebuie să continue. Acum, mai mult ca oricând.
De aceea, continuând sesiunile de training online, pentru această lună, te invităm să te alături Virtual Business School.

»details

De la o bună gospodină la un super trainer si super manager

În esență, menirea unui trainer este aceea de a transfera cunoștiințe celui pe care îl învață. Conceptul poate fi asimilat cel mai bine prin a analogiza procesul de transformare a unei femei bună gospodină în manager! Prin definiție, femeia știe să gestioneze o unitate economică, adică familia, are cunoștinte de bază în ale gătitului, în economia de casă, organizarea și gestionarea soțului și a copiilor, iar, în momentul în care este pusa în situația de a manageria, un trainer o poate transforma într-un manager efectiv și bine performant.
În conformitate cu Cambrige Dictionary, trainerul este o persoană care învață o persoană sau un grup abilitați în vederea pregătirii pentru o activitate sau un job.
Acestea fiind reamintite, să nu uitam că trainerul este un specialist care are “răspunsurile corecte” întotdeauna.
De aceea, atunci când ne raportăm la trainer și activitatea sa, este indicat să nu pierdem din vedere cele 5 puncte cardinale pentru un training efectiv. Mai precis:
  1. Întreabă întrebări direcționate
  2. Furnizează informații direcționate
  3. Direcționează spre răspunsuri specifice temei
  4. Răspunsurile trebuie să fie structurate la nivel înalt (în sensul contextual, corațional)
  5. Răspunsurile trebuie bazate pe cunoștiințe dobândite /asimilate
În plus, în special atunci când ne aflăm pentru prima dată în rolul de trainer, avem nevoie să luăm în calcul si alte elemente, printre care, cele mai importante sunt cele 10 abilitați esențiale în training sau cele 10 scări de la a rezolva problema ciuva la a-l ajuta să o resolve el însuși:
  1. Spune
  2. Instruiește
  3. Oferă indicații
  4. Oferă sfaturi
  5. Oferă feedback
  6. Fă sugestii
  7. Întreabă
  8. Rezumă (oglindește fiecare punct de dezvoltare)
  9. Parafrazează
  10. Oglindește (reflectă) fiecare schimbare
Prin aceste abilitați , trainerul trebuie să clădească responsabilitate printr-un drum care începe prin "AJUTĂ REZOLVÂND" și se încheie prin "AJUTĂ-L SĂ REZOLVE SINGUR". De asemenea, pentru că și în acest caz sau mai ales în acest caz, vorbim și avem nevoie să ne raportăm la bune practice, trebuie să pornim la acest nou drum profesional atât de important și de complex prin a asimila și aplica cele 6 obiceiuri bune ale unui trainer bun:
  • Pregătește-te înaintea unui training
  • Să fii efectiv este mai bine decât să fii bun
  • Dorește-ți dezvoltarea celui pe care-l înveți mai mult decât el se așteaptă
  • Fii tot timpul conștient de cea ce faci și gestionează continuu procesul
  • Fii un model pentru cel pe care îl înveți
  • Măsoară-ți empatia fata de cel pe care îl înveți
Foarte important pentru un trainer este conștientizarea propriilor abilitați și performanțe proprii, care sunt dinamice în funcție de rezultate și trebuie să se concretizeze într-un crez personal în training! Spre exemplu: cred că un bun trainer este cel care reușește să te aducă acolo unde tu ai cele mai bune rezultate în acțiunea sau acțiunile pe care le ai de îndeplinit.
Noi te așteptăm să înccepi un nou drum pentru cariera ta la cursul Train the Trainers, disponibil în această vară @CODECS, fie în sala de clasă fie în format online. Alegerea îți aparține pe deplin. Noi suntem pregătiți să îți oferim condiții de excelență atât în formarea ta profesională, cât și în ceea ce privește siguranța ta.
De asemenea, până data viitoare, te invităm să accesezi întregul Calendar de cursuri și evenimente CODECS. Pentru informații și detalii despre înscrierea la un curs, un consultant îți stă la dispoziție la unul din numerele de telefon: 021.252.51.82/3/4 sau prin email la adresa: sales@codecs.ro.
De asemenea, te așteptăm și pe https://www.facebook.com/CODECSNetwork/, pe pagina noastră de LinkedIn- https://www.linkedin.com/company/codecs, pe grupurile noastre specializate, în grupul celor care primesc newslettere personalizate nevoilor și intereselor lor, cât și pe Instagram- https://www.instagram.com/codecs_romania/?hl=ro.

»details

Forța ascultării efective în management

Este foarte clar că nu vom reuși niciodată să intram în mintea altcuiva și să vedem, gândi sau simți și acționa ca el, atât timp cât nu vom conștientiza dorința de a ajunge la asta prin a ne integra-o ca o parte a caracterului nostru. Din acest motiv, după ce ne propunem să ascultam empatic o persoană, activarea abilitaților pe care ea o necesită devine un proces tehnic pur!

»details

Parteneriat CODECS si 360Solutions

Parteneriatul cu 360Solutions se inscrie in filosofia CODECS de a oferi managerilor si companiilor din Romania cele mai bune produse pentru performanta in business. Parteneriatul cu 360Solutions ne asigura, noua si partenerilor nostri, accesul la cele mai noi metodologii si practici din domeniul trainingului de business.

»details

Supply Chain Innovation, Strategy & Management

Majoritatea companiilor nu își fac griji în ceea ce privește comportamentul partenerilor lor din lanțul de distributie. În schimb, se așteaptă ca lanțul de distributie să funcționeze eficient fără interferențe, de parcă ar fi ghidat de faimoasa mână invizibilă a lui Adam Smith. In cazul rețelelor de distributie companiile își privesc adesea doar propriile interese și ignoră pe cele ale partenerilor. În consecință, lanțurile de distributie au rezultate slabe.

»details

DA si NU atunci cand lucram de acasa

Munca de acasă. Una dintre cele mai folosite și vehiculate sintagme a ultimelor săptămâni. Mai ieri, o excepție și o variantă interesant de studiat și de luat în calcul pentru viitorul muncii. Azi, o necesitate. Poate părea simplu și comod. Însă, lucrurile nu sunt atât de ușoare, mai ales atunci când trecerea a fost făcută pratic peste noapte. Prin urmare, orice sfat în acest sens credem că este binevenit

»details

Cum să faci o #schimbaredemindset necesară în vremuri de criză

În 2008, odată cu marea criză economică, Dan Sullivan scria celebrul “Scary Times” Success Manual: How To Be A Leader When Times Get Tough. Un articol care cuprindea 10 strategii legate de menținerea concentrarii asupra ocaziilor și oportunităților de creștere și progres în momente dificile.Ne-am gândit să reactualizăm ceea ce spunea Sullivan și să vedem care sunt acei pași care pot crea o schimbare și o adaptare de mindset care, în aceste zile, poate să facă diferența pentru noi toți.

»details

Antimanagerul si Employer Brandingul

O vorbă bine argumentată și dovedită în mod repetat de practică spune că oamenii părăsesc managerii, nu companiile.
La un moment dat în carieră, 1 din 2 angajați și-a părăsit locul de muncă din cauza managerului, pentru a-și îmbunătăți astfel, per ansamblu, calitatea vieții. Întrebarea este însă: Dacă oamenii își părăsesc locurile de muncă din cauza antimanagerilor, de ce nu caută acele locuri unde găsesc manageri buni?
Cel mai probabil....pentru că nu stiu unde să îi găsească.

»details

Pro și contra micromanagement

Este destul de dificil să nu acționezi sau să nu spui ceva atunci când vezi pe cineva că greșește, iar tu știi cum să eviți acea greșeală. Însă, pentru manageri, aceasta nu reprezintă o scuză sau un motiv pentru micromanageriere. Stilul de management dintre cele mai caracterizate de control, care presupune a încerca, ca manager, să controlezi și să monitorizezi personal orice se întâmplă în echipa ta, în orice situație sau context. Un stil care este pe cât de demoralizator, pe atât de contraporductiv pentru că, pe termen lung, aceasta dorință excesivă de control conduce doar la probleme.

»details

First Time Manager | Management Essentials

Felicitari !
Tocmai ati fost promovat pentru prima data intr-o functie de conducere. Acum probabil va ganditi...cata responsabilitate! Ceea ce s-ar putea sa nu realizati inca este ca veti avea o multitudine de alte roluri.

In calitate de manager, sunteti un antrenor care se asigura

»details

Beneficiile unei certificari Lean Six Sigma

Împreună, aceste două componente oferă o metodologie robustă și relevantă care este cautata pe piata, indiferent ca vorbim de industrie, finanțe, servicii, IT asistență medicală, etc. Unele dintre beneficiile organizaționale ale acestei metodologii combinate Lean Six Sigma includ reducerea costurilor, îmbunătățirea productivității, creșterea veniturilor și satisfacția clienților.

»details

Top 4 modificari in PMBoK ® Guide versiunea 6

Noul standard – PMBoK® Guide, versiunea 6 produs de PMI (Project Management Institute) USA va fi folosit ca baza pentru examenul PMP® incepand cu data de 26 martie 2018.

»details

Sign-ups

PRE-REGISTER NOW!


Inscrierile la Programele Business School Professional au inceput!
 


Inscrie-te la programele de training:

Calendarul Cursurilor
Bucuresti


Calendarul Cursurilor
Timisoara


Un consultant iti sta la dispozitie cu informatiile si documentele necesare la telefon 021 2525182/3/4 sau e-mail sales@codecs.ro.