Vanzarile- job sau arta?
25 Aprilie 2017
„Vanzarea nu este un job, ci o arta- singura care stie ca fiecare vânzare are cinci obstacole principale: nu există o nevoie, nu există bani, nu există grabă , nu există dorin?ă, nu există încredere.” – Zig Ziglar
Un sistem performant de Vanzari are scopul de a gestiona corespunzator refuzul si de a aduce PERFORMATA in vanzari prin castigarea increderii clientului - T-R-U-S-T ( Think-Relate-Uncover the needs-Sell the solution-Take action). Programele de Vanzari CODECS propun o abordare integrata a procesului de vanzare, cu aplicabilitate in orice domeniu de lucru:
PROGRAME CODECS:Diploma profesionala in Managementul Vanzarilor Care sunt cele mai importante abilitati necesare unui MANAGER de VANZARI? Te asteptam la programul intensiv de Managementul Vanzarilor pentru a-ti dezvolta atat competentele de LEADERSHIP si cele MANAGERIALE precum si fundamentarea cunostintelor in domeniul vanzarilor si MANAGEMENTULUI VANZARILOR. Cursul este structurat pe 4 luni si se finalizeaza cu un bootcamp intr-un weekend la munte. In urma finalizarii cu succes, cursantii vor obtine acreditare ANC (cod COR 112018) Vanzare in parteneriat cu clientul Crearea unei impresii pozitive sta la baza succesului in orice comunicare birectionala, echilibrata intre agentul de vanzari/operatiuni si client. Prin dezvoltarea unei relatii de parteneriat cu clientii pe termen lung, în folosul reciproc al participantilor la procesul de schimb trebuie sa stabilim conexiunea intre oferta companiei si nevoile clientilor. Va invitam sa va inscrieti la programul de training „Vanzare in parteneriat cu clientul” pentru a creste sansele de reusita in relatiile de munca! Metode si tehnici eficiente in negociere Suntem cu totii de acord ca folosim procesul de negociere zilnic, in orice activitate desfasurata. Dar cum se realizeaza o negociere, care sunt stilurile pe care le abordam si mai ales cum ne pliem propriul stil in relatiile noastre, cu scopul de a ne atinge obiectivele? Va invitam la o sesiune personalizata care are scopul de a trasa strategiile care sa permita intrarea si finalizarea unei negocieri de succes! Relatii cu clientii (Customer Care) Cum abordam oportunitatile in relatia noastra cu clientii si cum gasim solutiile potrivite la reclamatii in asa fel incat sa maximizam sansele unui parteneriat de succes? Pentru a raspunde la aceste intrebari, va invitam sa luati parte la programul de training „Relatii cu clientii”, sesiune care isi propune sa evalueze factorii care influenteaza serviciile catre client, dezvoltand abilitatile de comunicare prin abordarea unei atitudini pozitive, asertive, identificand nevoile acestuia. Pentru inscrieri si informatii despre programele CODECS un consultant va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro |